FAQ

Hogyan tudom törölni a megrendelésemet?
Ha Ön regisztrált vásárló, csak lépjen be a profiljába, és válassza ki a lemondani kívánt megrendelést. Kattintson a jobb alsó sarokban lévő gombra. Egyetlen terméket is törölhet a megrendeléséből. Abban az esetben, ha a megrendelés kifizetésre került, akkor ennek megfelelően visszatérítést kap. Sajnos, ha vendégként adta le a rendelést, akkor az ügyfélszolgálatunkkal kell felvennie a kapcsolatot, hogy segítsen Önnek.
Mikor Ă©rkezik meg a csomagom?
A szállítási idő az Ön által választott szolgáltatótól függ. Itt ellenőrizheti. Ha úgy gondolja, hogy csomagja elveszett, kérjük, küldjön egy e-mailt.
Mennyi időbe telik a pénzem visszafizetése/csereáru elküldése, ha visszaküldöm az árut?
Amint megérkezik az áru a központi raktárunkba, e-mail visszaigazolást küldünk Neked, és körülbelül 5 napon belül vissza fogjuk utalni a pénzt. A csere már sajnos nem lehetséges. A terméket csak visszafizetésre van mód visszaküldeni, a csere eljárás már nem működik. Köszönjük megértésed. Ha azt szeretnéd, hogy még hivatalosabb legyen: ha a Vevő a jelen Szerződési Feltételek 8.2. pontja értelmében az elállási jogot gyakorolja, az Eladó köteles legkésőbb 14 (tizennégy) naptári napon belül megtéríteni a Vevőtől a Termékhez kapcsolódó teljes összeget a Vevőnek az értékesítési szerződésből való kilépésére vonatkozó döntésétől számítva.
A méretem elfogyott, mit kell tennem?
A klasszikusok, mint például a Vans Old Skool, Adidas Superstar, stb.rendszeresen újra feltöltődnek. A pontos dátumokat nem tudjuk megmondani, a gyártótól és a márkától függ, de meg fognak jelenni az Új termékek közt honlapunkon. Ami a többi cipőt és a limitált kollekciókat illeti, mint például a Consortium vagy a Vans kollaborációk, ezekre nincs restock. Küldd el nekünk álmaid cipőit, és megpróbálunk ajánlani valami hasonlót Neked.
Meg szeretném reklamálni a vásárolt árut, mi ennek a folyamata?
A reklamáció ugyanúgy működik, mint a visszaküldés vagy a csere. Csak töltse ki a visszaküldési űrlapot, amelyet ITT talál, és küldje vissza az árut a visszaküldési címünkre. A csomag kézhezvételétől számított 30 napon belül választ fog kapni. Mindenről e-mailben tájékoztatjuk Önt. Amennyiben a reklamációt elfogadjuk, a következő kompenzációk közül választhat: új termék, utalvány vagy visszatérítés. További információkat ITT talál.
Van ingyenes kiszállítás?
Ha a vásárlás meghaladja a 50.000 Ft-ot, akkor a szállítást mi álljuk. Ne felejtsd el hozzáadni egy Crep Protect-et se az új cipődhöz!
Mikor lesz elküldve a rendelésem?
Természetesen mindent megteszünk, hogy a lehető legrövidebb időn belül elküldjük a rendelésed. Ha a megrendelést 9:00 óráig leadod, akkor ugyanazon a napon elküldjük. Ha ezután adod le a rendelést, a feldolgozási idő legalább 24 óráig tart.
A leírás szerint a méretezés férfi mérettáblázaton alapul, megvásárolhatom a cipőt, ha nő vagyok?
Férfi vagy női? Ez az egész csak az ízléséről szól! Az egyetlen dolog, amit meg kell nézned, a mérettáblázat, ezért keresd meg a méreted bizonyos cipőn belül, vagy keresd a mérettáblázatainkban. Ha bizonytalan vagy valamiben, keress fel minket!
Hogyan rendelhetem meg az árut a honlapon?
Ha már kiválasztottad az árut és a méretet egyszerűen tedd be őket a kosárba, és kövesd a zöld gombot, amely végigvezet a vásárláson.
Nem tudok bejelentkezni a fiókomba, miért?
Lehetséges, hogy nincs fiókod. Először próbálj meg létrehozni egy fiókot, és ha hibaüzenetet kapsz, a fiókod már létrehozásra került, és a probléma a jelszó lesz. Kattints az "Elfelejtettem a jelszavam" gombra a fiók jobb oldalán található fiókikon mellett, és kövesd a lépéseket.
Rendelhetek regisztráció nélkül?
A regisztráció nem kötelező, és a megrendelésre vonatkozó összes információt e-mailben kapod meg. Ha létrehozol egy fiókot, akkor egy helyen lesz minden megrendelés, és minden világosabb lesz.
Hogyan törölhetem a megrendelést?
Ha törölni szeretnéd a megrendelésed, hívj minket vagy küldj üzenetet. Kérjük, készítsd elő a rendelés számát, hogy megtaláljuk a rendszerünkben. Sajnos, ha a megrendelésed már össze van csomagolva, akkor nem tudjuk törölni, de az átvételt megtagadhatod... vagy legalább felpróbálod? Talán megváltozik a véleményed, és szerelem lesz első viseletre.
Miért nem látom a megrendelésemet az általam létrehozott fiókban?
Ha a megrendelést regisztráció nélkül vagy a fiókodba való bejelentkezés nélkül adtad le, akkor nem jelenik meg a megrendelés előzményeiben. Nem tudunk hozzáadni rendeléseket a fiókodhoz, de az összes információt megkapod az e-mail címedre.
Nincs időm, hogy a foglalási időszakon belül átvegyem a megrendelésemet, mit kell tennem?
Kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a lehető leghamarabb, és mi meghosszabbítjuk a foglalási időszakot. Ha van regisztrált fiókja, akkor ezt a profiljából is megteheti. Nem kell aggódnia, a megrendelése várni fog Önre.
Hogyan találom meg a csomagkövető számot?
A követési számot e-mailben automatikusan megkapod. Ha nem találod meg, vagy nem tudod követni a rendelésed, lépj kapcsolatba velünk!
Sérült árut kaptam, mit tegyek?
Bocsánatot kérünk! Ez minden bizonnyal nem történhetne meg, és természetesen kicseréljük az árut (a készlet rendelkezésre állásától függően). Kérjük, 3 munkanapon belül vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Visszavihetem az árut reklamációra vagy visszaküldésre személyesen a prágai, bukaresti és budapesti üzletekbe?
Bármikor reklamálhatsz vagy visszaviheted a vásárolt árut az üzleteinkbe. Ha online megrendelésed volt készpénzzel, és visszatérítést szeretnél, csak banki átutalással tudjuk visszautalni az összeget. Az IBAN-t e-mailben elküldheted nekünk. Cserére sajnos már nincs lehetőség, a terméket csak visszafizetésre lehet visszaküldeni.
Vissza kell küldenem az árut Prágába?
Nem, az árut visszaküldheti a visszaküldési címünkre vagy budapesti üzletünkbe. További információkat a visszaküldési oldalon talál.