Reklamáció
Mégsem tetszik a kapott termék? Esetleg hibás, vagy valami gond van vele? Semmi gond. Csak küldd vissza az árut, vagy reklamáld meg. Kérlek kövesd az alábbi lépéseket:
Reklamációs eljárás
- A vásárló köteles a megreklamálni kívánt árut megtisztítva, szennyeződésektől mentesen és higiéniai szempontból kifogástalanul benyújtani.
- Csomagold be a megtisztított árut, lehetőleg egy dobozba (nem kell, hogy az eredeti doboz legyen) úgy, hogy a szállítás során ne sérüljön tovább. Az áru mellé helyezd be a kitöltött reklamációs úrlapot, amely itt letölthető:
- Ingyenes visszaküldés a Packeta.hu-val - csak mondd be a 94292445 ügyfélszámot. A legközelebbi átvételi pontot ITT találod. A rendelést GLS csomagpontról is feladhatod, az alábbi LINK segítségével.Fontos figyelmeztetés
- Packeta Z-BOX csomagautomaták nem használhatóak csomag visszaküldésre.
- Ha az áru vagy a cipősdoboz hibás, vagy ha rossz terméket kaptál, kérjük, azonnal lépj kapcsolatba velünk e-mailben vagy telefonon, hogy megoldást találhassunk.
- Amint a reklamált áruk megérkeznek, 30 napos elbírálási időszak veszi kezdetét (vagy hosszabb, megállapodás alapján). Minden fontos információról e-mailben vagy telefonon tájékoztatunk majd.
Visszaküldési feltételek
- Az árut a hiba felfedezése után haladéktalanul dokumentálni kell és vissza kell küldeni! A cipők további használata ugyanis növeli a sérülés kockázatát, ami az árucsereigény elutasításához vezethet.
- Az reklamációt a szállítástól kezdve 24 hónapon keresztül lehet érvényesíttetni.
- A garanciaidőszak nem összekeverendő a termék élettartamával, amely alatt azt az időszakot értjük, ameddig az áru megfelelő használata és ápolása esetén az árunak ki kell tartania, számításba véve a termék rendeltetését, tulajdonságait és a hasznátat gyakoriságát. Felhívjuk a figyelmet arra, hogy a mosógépben történő mosás elősegítheti a termék roncsolódását, így abban az esetben, ha egyértelműen észlelhető, hogy a termék mosógépben való mosásnak volt kitéve, a reklamáció elutasításra kerülhet.
- Abban az esetben, ha a Vásárló olyan árut kap, amely nem felel meg a honlapon leírtaknak, ill. bármi hibát észlel rajta, szükséges azt a Szolgáltatónak azonnal jeleznie (legkésőbb a termék kézbesítése utáni 5. (ötödik) napig) telefonon vagy e-mailen keresztül.
- Amennyiben a Vásárló megrongált vagy hibás terméket kap kézhez, joga van a Szolgáltatóhoz panasszal fordulni.
- Hibás termékről van szó, amennyiben olyan állapotváltozás tapasztalható rajta, ami a gyártás során használt gyenge minőségű, illetve a termék rendeltetésszerű használatára alkalmatlan anyagra vezethető vissza, ide értve a gyártási folyamatok megszegését és az alkalmatlan szerkezeti felépítést is.
- A garanciaidőszakon belül a termék olyan állapotváltozásai, melyet a Vásárló vagy egy harmadik fél okozott, illetve bármilyen jellegű beavatkozás, ezen kívül a termék elégtelen viseléséből, elégtelen ápolásból, esetleg az anyag természetes változásából fakadnak, nem tekinthetőek hibának.
- Az árucsereigény érvényesítéséhez a terméket teljes egészében és higiénikus állapotban kell visszajuttatni. A Vásárló kötelezettsége a terméket tiszta és kifogástalan higiéniai állapotban visszajuttatni a Szolgáltatóhoz. Az általános higiéniai szabályok be nem tartása okán (a 36/2012-es Cseh Polgári Törvénykönyv szabályzata alapján) a www.queens.hu/hu e-shopot üzemeltető Queens s.r.o a Vásárló árucsereigényét visszautasíthatja.
- A megfelelően jelzett reklamáció folyamata, beleértve a megtérítést, 30 napon belül bonyolódik le. Bizonyos esetekben egy arra feljogosított alkalmazott a Vásárlóval előzetesen egyeztetve ezt az időkorlátot meghosszabbíthatja.
- A vevőnek a reklamációs űrlapot az áruval és az alábbi címre kell küldenie: