Mérettáblázatok Karl Kani

Hogyan válasszuk ki a megfelelő méretet?

Ne is próbáld lemérni a talpbetétedet, soha nem lesz pontos. Csak nézd meg a méretet bármelyik cipődben CM-ben vagy CHN-ben. Ezután ennek megfelelően keresd meg a megfelelő amerikai méretet a mérettáblázatban. Például a 25 cm-es talpbetét hossza US 7-nek felel meg a Vans esetében. Más márkák esetében kissé eltérő lehet a méret, a más mérésrendszer miatt.

Mérettáblázatok minden márkától

Egy másik márkát keresel?

Itt találod meg.

Nem vagy biztos a méretben? Örömmel segítünk

+36 17654620

[email protected]

Nem jó a cipő? 30 napod van, hogy visszaküldd őket

Ha rossz méretet választottál

csak szólj és segítünk a visszaküldésben.

Milyen mérettáblázatot keresel?

Karl Kani topok - férfiak

MéretMellkas (cm)HosszKarhossz
XS476260
S49,563,561
M5266,0462,2
L54,668,663,5
XL58,471,164,5
XXL62,273,666,4
XXXL6676,267,3

Karl Kani alsók - férfiak

MéretDerék (cm)Csípő (cm)EURUKUS
XS60-6583-8832/342/40/1
S65-7088-9336/386/83/5
M70-7593-9840/4210/127/9
L75-8098-10344/4614/1611/13
XL80-85103-10848/5016/1815/17
XXL85-90108-11252/5418/2019/21

Karl Kani topok - nők

MéretDerék (cm)Csípő (cm)EURUKMellbőség
XS60-6583-8832/342/478-83
S65-7088-9336/386/883-89
M70-7593-9840/4210/1289-94
L75-8098-10344/4614/1694-99
XL80-85103-10546/5016/1899-103

Karl Kani alsók - nők

MéretDerék (cm)Csípő (cm)
XS60-6583-88
S65-7088-93
M70-7593-98
L75-8098-103
XL80-85103-108

Karl Kani

Karl Kani az "Urbanwear atyjaként" ismert, és a divat számos első lépése mögött álló látnokként tartják számon. A márkát 1989-ben alapította a New York-i Brooklynban az akkor 19 éves Carl Williams, aki elsőként vezette be a laza farmer fogalmát. Ma a Karl Kani márka világszerte elismert, és ikonikus márkának számít, ha minőségi utcai ruházatról és hip-hop divatról van szó. A Karl Kani-t a hip-hop és az utcai kultúra inspirálta, de akkoriban lehetetlen volt ilyen stílusú ruhákat találni. Ezért úgy döntött, hogy saját ruhákat készít, és hamarosan elkezdett megrendeléseket fogadni barátoktól és idegenektől. Ahogy nőtt a közkereslet, egyre nagyobb lett a magabiztossága, hogy teljes munkaidőben hódoljon szenvedélyének, és jogilag Karl Kani-ra változtatta a nevét.Ezzel az új névvel 1989-ben Los Angelesbe költözött, hogy még intenzívebben élhessen szenvedélyének. Mára a Karl Kani márka nemzetközi szinten 25 európai országra terjedt ki, és csak Japánban 13 zászlóshajóüzlete van, köztük egy Harajukuban2. Sok más csúcskategóriás márkától eltérően a Karl Kani hű maradt a márkájához. A minőség, a tervezés és a kézművesség iránti szenvedélye azt jelenti, hogy Kani mindig is tisztelte a márka gyökereit, és még mindig sok ruhadarabját az USA-ban készíti.